לוגו שלטים פלוס

איך בוחרים שילוט פנים לעסק?

שלטים באיכות גבוהה שילוט עסקים, מרכזי קניות, חברות ממשלתיות

איך בוחרים שילוט פנים לעסק?

שלטים באיכות גבוהה שילוט עסקים, מרכזי קניות, חברות ממשלתיות

שילוט חיצוני ופנימי לפי דרישה התקנות בכל חלקי הארץ אחריות לכל שלט

איך בוחרים שילוט פנים לעסק?

בין אם אתם הבעלים של עסק קטן ובין אם של חברה גדולה, אתם יכולים להשתמש בשילוט פנים לעסק כחלק בלתי נפרד מהמיתוג והפרסום. בחירת שלטים ומדבקות למבנה יכולה להיות משמעותית ולהשפיע על השיווק ועל קידום המוצרים שלכם. שלטי הפנים מכוונים את המבקרים, מעבירים מסרים ומספרים על אישיות המותג דרך מילים ספורות, צבעים וחומרים.

בבחירת השילוט שישמש לתוך העסק יש לחשוב על הנראות הכללית של המבנה ועל המסר שמעבירים. כדאי מאד לחשוב על המותג אך גם על הקהל אשר מגיע למקום. בהתאם לכך יש לבחור את הצבעים, הטקסטורות והמסרים השונים. אנו נשמח לשמוע פרטים על העסק ולהציע שלטים אשר יכולים להתאים למקום הספציפי שלך.

מיתוג ונראות

שילוט פנים לעסק הוא חלק בלתי נפרד מהמיתוג של המקום ויש לתת לו תשומת לב ראויה. מהכניסה למבנה ולכל אורכו ורוחבו יש מקום לשילוט פנים:

  • שלטי הכוונה – גם בתוך המבנה יש מקום לשילוט אשר מכוון את המבקרים ואפילו את העובדים למקומות שונים ורלוונטיים בתוכו.
  • שלטים בכניסה למשרד – כל משרד צריך שלט שאומר למי הוא שייך. ניתן להכין ולבצע את הלוגו שלכם מחומרים שונים כולל שלטי זכוכית, לוגו תלת ממד מחומרים שונים. ביצוע מדויק ייתן לעסק מראה מרשים וימתג אותו כיוקרתי.
  • שלטי בטיחות – אלו הם בדרך כלל שלטים סטנדרטיים אשר מחויבים על פי חוק ושהופכים את המקום לבטוח יותר עבור העובדים והמבקרים. בתוך שלטים אלו נכללים שלטי אזהרה על מדרגה, הכוונה לכניסת נכים, שלטי יציאה מוארים ונוספים.
  • מיתוג קירות – באמצעות מדבקה המיועדת לקירות או לוחות פי וי סי אפשר להפוך כל חלל להרבה יותר מרגש. מיתוג הקירות מתבצע ברמת גימור גבוהה ומעצב את החלל. ניתן לשלב בו אלמנטים תלת ממד ותמונות זכוכית.
  • מיתוג חלונות – דרך הדפסה על מדבקות ובהן מדבקה אטומה, חלבית, רשת ומדבקה צורנית, אפשר ליצור מיתוג יוצא דופן של חלונות ובתוך כך גלריות ואפילו חדרי זכוכית. אי אפשר להתעלם מהתוצאה המרשימה.

בחירת חומרים עבור שילוט פנים לעסק

ישנן שאלות שונות שיש להעלות בעת עיצוב ובחירת שלטי פנים. בין היתר כדאי לחשוב מי יראה את השלטים, מאיזה מרחק, מה תרצה להשיג באמצעות השילוט ולאחר שישנו מענה על כל השאלות אפשר לגשת לעיצוב, בחירת החומרים ולביצוע.

ישנם חומרים שונים בהם ניתן להשתמש. באמצעות פרספקט /פי וי סי /אלומיניום אפשר ליצור שלט בצורות שונות, להשיג ״עומק״ ולשלב תאורה. מדבקת רשת או מדבקה חלבית פותחת בפנינו עולם שלם של אפשרויות, צבעים וגדלים. הדפסה על זכוכית מעניקה לנו מראה קלאסי, מרשים שממתג את העסק והמשרד ברמה גבוהה. כל חומר נבחר בקפידה ונשמח לעמוד לרשותך ולבצע יחדיו את הבחירה המתאימה ביותר.

ביצוע מושלם של שילוט פנים לעסק

חלק מהמשימות של העסק הוא לשמור על הלקוחות ועל העובדים. לא פעם נדרשת יצירתיות וזו הסיבה לכך שכאשר מדובר בשילוט, חשוב לעבוד עם חברה בעלת ניסיון רב, שמכירה היטב את החומרים השונים, שמביאה את קדמת הטכנולוגיה לייצור האלמנטים העיצוביים הטובים ביותר.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page

×

שיחת ווטסאפ

דילוג לתוכן