לוגו שלטים פלוס

דפוס דיגיטלי בפורמט רחב

שלטים באיכות גבוהה שילוט עסקים, מרכזי קניות, חברות ממשלתיות

דפוס דיגיטלי בפורמט רחב

שלטים באיכות גבוהה שילוט עסקים, מרכזי קניות, חברות ממשלתיות

שילוט חיצוני ופנימי לפי דרישה התקנות בכל חלקי הארץ אחריות לכל שלט

העולם שלנו הרבה יותר טכנולוגי ולכן לא פעם עולה השאלה האם לא כל דפוס הוא דפוס דיגיטלי. אנשים רבים מופתעים לגלות שגם היום רוב הדפוס הוא עדיין אנלוגי (כיוון שהוא מיועד לייצור המוני) אך דרך הדיגיטלי בפורמט רחב אפשר לקבל פתרונות יוצאי דופן ודיוק שאין שני לו.

בהדפסה דיגיטלית בפורמט רחב אנחנו מעבירים קובץ דיגיטלי ישירות למצע עליו אנו מדפיסים. המצע יכול להיות ״מסורתי״ כמו הנייר או המדבקה אך הוא יכול להיות שלל חומרים נוספים ובהם אלומיניום, פרספקס, זכוכית, קאפה, שמשונית ואחרים. שיטה זו מביאה איתה יתרונות רבים כולל תהליך הדפסה מהיר, מדויק, עלויות נמוכות בכמויות קטנות ויחידות וכשהדבר מגיע לשילוט, נקבל בדיוק את המענה הנדרש.

 

דפוס דיגיטלי פותח בפנינו אפשרויות

השימוש בדפוס דיגיטלי פותח אפשרויות רבות ובמיוחד כאשר מדובר על שילוט. אנחנו יכולים לייצר יחידות קטנות של הדפסה, על שלל חומרים, בגדלים רחבים ולהוציא תצוגה מקדימה לאישור. אתם יכולים לקבל קובץ שישקף בדיוק את המראה של השלט ורק לאחר מכן אנחנו נפנה להדפסה בכל גודל שתרצו כשהתוצאה תהיה בהתאמה מלאה לקובץ המקורי (צבעוניות יוצאת דופן).

לצד כל היתרונות הללו ההדפסה יכולה להתבצע במהירות. כיוון שהמדפסת מקבלת את כל המידע הנחוץ ישירות מהקובץ הדיגיטלי, אפשר לבצע תיקונים (לפני הדפסה) בקלות, לבחור את החומר המתאים ביותר לשילוט ולצאת להדפסה מיד לאחר אישור העבודה. ברגע שיצאנו לדרך, התהליך מהיר ואתם יכולים להתחדש בלי עיכובים.

 

עמידות גבוהה של השלטים

תודות לדפוס דיגיטלי רחב אפשר להשתמש בחומרים שונים ולהשיג עמידות גבוהה לאורך זמן. כל עסק, חברה ומוסד רוצים להסתכל על הטווח הארוך ובוודאי שלא להתעסק עם שלטים בלויים שלא מייצגים אותם. במקרה של שילוט, חשוב לנו לבחור את הדיו בקפידה כך שהוא יתאים לחומר המשמש לשלט ולסביבה בה הוא יוצב כך שבסופו של דבר הוא יוכל להתמודד עם כל אתגר בצורה המיטבית.

שיטה זו מתאימה להדפסה של שלטי חוץ ופנים, לשלטי משרד, בטיחות ורבים נוספים. את ההדפסה נוכל לבצע בסדרי גודל שונים ומפתיעים. היתרונות רבים וזאת בתנאי שהתהליך מתבצע ללא פשרות כשהתפקיד שלנו הוא לדאוג שתקבלו את התוצר הטוב ביותר בתהליך חווייתי.

 

המומחיות שלנו במרחב שלכם

כל פרויקט הוא יחיד מסוגו וחשוב לנו להכיר את הצרכים האישיים שלכם. בין אם מדובר בעסק קטן, בחברה גדולה או מוסד ציבורי, אנחנו יודעים לייצר שלטים באיכות הגבוהה ביותר תוך שימוש בדפוס דיגיטלי בפורמט רחב. דברו איתנו ויחד נצא לפרויקט שילוט יוצא דופן.

מוזמנים לפנות אלינו לכל שאלה!

13. זכוכית למשרד 004
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page

×

שיחת ווטסאפ

דילוג לתוכן