לוגו שלטים פלוס

הדפסה על שמשונית

שלטים באיכות גבוהה שילוט עסקים, מרכזי קניות, חברות ממשלתיות

הדפסה על שמשונית

שלטים באיכות גבוהה שילוט עסקים, מרכזי קניות, חברות ממשלתיות

שילוט חיצוני ופנימי לפי דרישה התקנות בכל חלקי הארץ אחריות לכל שלט

שמשונית היא אחד החומרים הפופולאריים בעולם ההדפסה. קל לעבוד איתה, קל לתלות אותה, היא מתאימה ליישומי פנים וחוץ ויכולה להיות חלק מקידום העסק. בשלטים פלוס אנו מבצעים הדפסה על שמשונית בגדלים שונים ומספקים נראות שמייצגת את המקום בגאווה.

המאפיינים של שמשונית הם המשקל שלה והאלסטיות, שתי תכונות אשר מאפשרות להציב אותה במקומות שונים, כולל על גבי גדרות ומקומות שפחות ״אופטימליים״ להנחת שלטים. הדפסה איכותית מבטיחה מראה אשר מושך את העין, לאורך זמן כאשר ניתן להשתמש בשלט ליישומי פנים וחוץ. את התלייה ניתן לבצע בשיטות שונות כשהמשקל הקל של החומר יוצר הזדמנויות רבות.

הבחירה בשמשונית

הדפסה על שמשונית תהיה זולה יחסית לחומרים רבים אחרים אך המחיר הנמוך אינו מעיד על התוצאה שיכולה ליצור רושם מצוין כבר ממבט ראשון. ניתן ליצור שלטים במראה יוצא דופן עם רזולוציה מרשימה וצבעוניות כיד הדמיון. מבחינת הגודל האפשרויות רבות וכיוון שהמשקל של החומר קל אין כל בעיה לתלות את השלט שהתקבל.

הבחירה בשמשונית יכולה להתקבל כאשר יש צורך בשילוט זול, כשיש צורך בשלט באופן זמני, שלט שניתן להעבירו ממקום אחד לאחר וכשרוצים להימנע ממגבלת גודל. אנחנו מספקים פתרון הדפסה מרשים בעלות נמוכה וליישום בכל מקום. שלטי שמשונית יכולים להיות מעולים לתצוגות, בכניסה למרחבים ציבוריים ומסחריים, לקידום מכירות, הצעות נישואין ואירועים שונים, ולצרכים רבים נוספים.

הדפסה דיגיטלית על שמשונית

על מנת לקבל את התוצר הרצוי נשתמש בדרך כלל בהדפסה דיגיטלית על שמשונית. שיטה זו מאפשרת לנו לקבל בדיוק את התוצאה הרצויה כאשר הצבעים חדים, הרזולוציה מרשימה, התמונה והכתב ברורים ואיכותיים. ההדפסה יכולה להתבצע על שמשונית בגדלים שונים כאשר יש לבחור את עובי החומר הרצוי.

העובי משפיע על המשקל של השלט אך גם על העמידות. לפני בחירת העובי של השמשונית נרצה לדעת מה המטרה של השלט, היכן הוא יעמוד (וכיצד) והאם הוא מיועד לקיפול ושימוש עתידי (כמו באירועים) או לעמוד במקום אחד לאורך זמן. בהתאם לתשובות נוכל להציע את הפתרונות הטובים ביותר.

לבחור את החומר הנכון ואת חברת ההדפסה הנכונה

שלטים פלוס מציעה מגוון רחב של הדפסות, טכנולוגיה מתקדמת, יצירתיות ושירות ששם אותך במרכז. חשוב לנו קודם כל לענות על צרכי הלקוחות ולבצע את ההדפסה שתתאים בדיוק למשימה. ההחלטה להדפיס על שמשונית יכולה להיות הטובה ביותר למרחב הנוכחי. אנחנו נשמח לספק את התוצר הטוב ביותר ועכשיו כל שנותר לך לעשות הוא ליצור קשר ואנחנו נדאג לכל השאר.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page

×

שיחת ווטסאפ

דילוג לתוכן