לוגו שלטים פלוס

קאפה: הכירו את כל היתרונות

שלטים באיכות גבוהה שילוט עסקים, מרכזי קניות, חברות ממשלתיות

קאפה: הכירו את כל היתרונות

שלטים באיכות גבוהה שילוט עסקים, מרכזי קניות, חברות ממשלתיות

שילוט חיצוני ופנימי לפי דרישה התקנות בכל חלקי הארץ אחריות לכל שלט

שדרוג המשרד, עיצוב החלל הביתי, קידום מכירות הן חלק מהמטרות שאפשר להשיג באמצעות הדפסה על קאפה. הקאפה היא משטח קשיח מוקצף, קל משקל וחלק עליו ניתן להדפיס באופן ישיר או על נייר שיודבק עליו.

בשלטים פלוס אנו עושים שימוש בחומרים שונים כאשר הקאפה מאפשרת לנו להשיג תוצר דפוס מרשים, בעלות נמוכה יחסית לחומרים אחרים וביישום מהיר. המראה המרשים של ההדפסה מושך את תשומת הלב של הסביבה, מוביל לעליית המכירות, משפיע על האווירה במקום ומעביר מסר בצורה ברורה.

היתרונות של הדפסה על קאפה

בשנים האחרונות אפשר לראות יותר יישומים של הדפסה על קאפה. החומר מיושם בעיקר לשילוט פנים והוא מעביר מסר ויזואלי מרשים כאשר ניתן לבצע הדפסה בגדלים שונים ותהליך התלייה פשוט למדי. מעבר לכך יש להדפסה עוד מספר יתרונות:

עלות – תועלת

המראה של הקאפה המודפסת מרשים כל כך אך המחיר נחשב לנמוך ואף מפתיע. ישנן שתי טכניקות הדפסה כאשר הראשונה היא על נייר והדבקה על הקאפה. זו האופציה הפחות מרשימה אך השנייה, הדפסה ישירה על הקאפה היא המרשימה באמת ועדיין נעשית בעלות נמוכה בהשוואה לחומרים רבים אחרים.

תלייה פשוטה

קאפה הוא חומר מוקצף בעל שטח פנים חלק לחלוטין. המשקל של החומר נמוך וקל מאד להרים אותו ולתלות אותו. תכונה זו מאפשרת להזיז את השלט על פי הצורך והופכת אותו לאידאלי עבור פרסומות בשטח, משיכת תשומת לב בתערוכות ובדוכנים זמניים.

גודל

הקאפה מגיעה בגודל 240/120 ואפשר כמובן לחתוך אותה אם יש צורך. מכאן שאפשר ליצור בעזרת החומר שלטים בולטים ותמונות קטנות. המראה יהיה יוצא דופן ואי אפשר להתעלם מהדפוס המרשים שיכול להתבצע לשלל בקשות.

עמידות גבוהה

הדפסה על קאפה מציעה מראה איכותי עם קווים חדים וצבעים מרהיבים. התכונות הללו הופכות את הקאפה לאידאלית להפקת חומרי קידום מכירות ויצירת מראה חזותי מרשים. לצד זאת מדובר בחומר עמיד אשר יכול לעמוד בחלל הסגור לאורך זמן.

טכניקות וגימורים שונים בהדפסה על קאפה

קאפה יכולה להיות עם מתלה מאחורה, ניתן לחתוך אותה בחיתוך צורני וישנה קאפה עם מסגרת אלומיניום יפה. הקאפה הסטנדרטית תהיה בעובי 10 מ״מ אך אפשר להדפיס גם על קאפה בעובי 5 מ״מ. במקרה שיש צורך בהדפסה דו צדדית, אפשר ליישם את הבקשה באמצעות החומר.

שלטים פלוס

המשימה שלנו היא ליצור שלטים יוצאי דופן, כאלה שיגרמו לתגובת WOW ואת זה אנחנו עושים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, היכרות רבת שנים עם שלל החומרים והמון יצירתיות והקשבה ללקוחות. רוצה לבלוט מעל כולם? הגיע הזמן ליצור קשר.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page

×

שיחת ווטסאפ

דילוג לתוכן