לוגו שלטים פלוס

שילוט לעסק והשפעתו על הצרכנים

שלטים באיכות גבוהה שילוט עסקים, מרכזי קניות, חברות ממשלתיות

שילוט לעסק והשפעתו על הצרכנים

שלטים באיכות גבוהה שילוט עסקים, מרכזי קניות, חברות ממשלתיות

שילוט חיצוני ופנימי לפי דרישה התקנות בכל חלקי הארץ אחריות לכל שלט

שילוט לעסק והשפעתו על הצרכנים

עסק אשר אין לו שילוט, פנים וחוץ, הוא עסק אשר מפסיד את הלקוחות הפוטנציאליים שלו. שילוט לעסק יכול להזמין אנשים להיכנס פנימה, הוא יוכל לכוון בתוך החלל הפנימי, להציג מוצרים מועדפים, לגרות את המחשבה ולמתג את העסק וכיוון שכל עסק שונה, כל עסק צריך פתרון המותאם לו באופן אישי.

שילוט יכול להיות עשוי מחומרים שונים ובכלל זה פרספקט, אלומיניום, קאפה וזכוכית כשכל אלו נראים מרשימים בתנאי שהם מתאימים למיתוג הכללי. בנוסף לכל אלה, עסקים יכולים להזמין שילוט מודולרי כך שניתן להחליף את התוכן הפנימי בקלות וללא תלות בספק חיצוני בכל רגע נתון ולכל צורך שעולה.

שילוט לעסק לחוץ ולפנים

התפקיד של השילוט הולך וגובר בעידן הדיגיטלי בו אנשים נמצאים שעות נוספות מול המסך. שלט טוב יצליח למשוך את תשומת הלב של האנשים שמגיעים למקום ולהעביר מסר במינימום מילים (ולפעמים אפילו ללא מילים). תכנון נכון יוצר רושם רב כאשר לרשות העסקים אפשרויות שונות כולל שלטי תלת ממד. השלטים יכולים להיות מוצבים בחוץ ולמשוך את האנשים להיכנס לתוך העסק והם יכולים להיות מוצבים בתוכו, לכוון את התנועה ולתת מענה לצרכים של הלקוחות.

בין אם השלטים נמצאים בחלק החיצוני של העסק ובין אם בפנימי, כשהם מיוצרים בצורה הנכונה ומונחים במקום הנכון, הם מגבירים מכירות, מחזקים את הקשר של הלקוח למותג ויוצרים חוויה כללית. ההשפעה של השלטים יכולה להיות גדולה: הם יכולים לגרום לאנשים להיכנס למקום, ליצור את האווירה שהמותג רוצה לייצר ולהקטין את עלויות העובדים.

מרכיבי השלטים

כל עסק הוא שונה וכל שלט שונה. כדי לדעת מה מתאים לעסק שלך יש להתחיל מהקשבה והבנת הצרכים הספציפיים וכן לבחון את ההזדמנויות הקיימות. שאלות כמו היכן ניתן לתלות את השלט, מה הגודל האפשרי (ולא רק הרצוי) והאם ישנם חומרים גרפיים קיימים, צריכים לקבל מענה כבר בתחילת הדרך. לאחר שהציפיות ברורות אפשר להתחיל לפנות לצד המקצועי אשר יתכנן את השלט תוך התחשבות במספר מרכיבים.

 

חומר

כל חומר נותן תחושה שונה ולכן יש לבחור את זה שמתאים למקום בו השלט יונח וכן לאווירה שנרצה ליצור. ניתן לבחור באלומיניום, פי וי סי, פרספקט ואפילו זכוכית, הכול תלוי במטרה ובמגבלות של המקום.

גרפיקה ופונט

הגרפיקה והפונט חייבים למשוך את תשומת הלב ובו זמנית להעביר את המסר הנכון. בעסקים קיימים יש להתייחס לחומרים הגרפיים שכבר קיימים ולהביא אותם לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר בכל שלט.

יצירתיות

היצירתיות היא התיבול שהופך כל חלל לייחודי. הניסיון, הידע הרב והנכונות ליצור שלטים שישאירו בדיוק את הרושם הנכון, הם אלו שמאפשרים לנו להפתיע את לקוחותינו כל פעם מחדש.

פנו אלינו

זה הזמן להרשים את הסביבה עם שילוט לעסק. השלטים יכולים לעודד אנשים להיכנס לעסק, לכוון אותם בתוכו והם חלק בלתי נפרד ממיתוג המבנה. המומחיות שלנו בשלטים פלוס היא יצירת שלמות. צרו איתנו קשר ונשמח להפעיל את היצירתיות שלנו, הטכנולוגיה המתקדמת ולהעניק למבנה נראות יוצאת דופן.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page

×

שיחת ווטסאפ

דילוג לתוכן